Home office w Okazik.pl
W świetle licznych spekulacji oraz podawanych wiarygodnych jak i nieprawdziwych informacji rozpowszechnianych zwłaszcza w mediach społecznościowych, apelujemy o racjonalne i odpowiedzialne zachowanie wszystkich użytkowników Okazik.pl.
W związku z ogłoszeniem pandemii koronawirusa COVID-19, prezes spółki Buy Together podjął już odpowiednie kroki, w celu zminimalizowania zagrożenia zarażenia się koronawirusem przez interesantów i pracowników w.w.
Wdrożyliśmy działania zapobiegawcze w postaci organizacji pracy zdalnej dla naszych pracowników, podjęliśmy także decyzję o odwołaniu wyjazdów służbowych do miejsc, w których istnieje możliwość zarażenia się koronawirusem i wdrożyliśmy w całej organizacji nową procedurę w tym zakresie.
Wszyscy pracownicy firmy w centrali i terenie, otrzymali komunikaty uwzględniające zalecenia WHO w kwestii COVID-19. Nasze działania na bieżąco dostosowujemy m.in. do instrukcji przekazanych przez NFZ i zaleceń WHO oraz zapisów specustawy.
Jednocześnie informujemy, że wszyscy klienci platformy Okazik.pl mogą się kontaktować z nami za pośrednictwem infolinii produktowej (+48 607 222 666, czynna pon-pt 8-16) a także infolinii turystycznej (+48 782 282 282, czynna pon-pt 8-22, sob-nd 8-16) oraz za pośrednictwem poczty e-mail: produkty@okazik.pl, turystyka@okazik.pl.
Obiecujemy, że wszystkie sprawy w miarę możliwości załatwiane będą na bieżąco, a każdy klient może liczyć na naszą zdalną pomoc. W zakresie zamawiania towarów i usług nie następują żadne istotne zmiany, serwis działa na zasadach obowiązujących do tej pory. Z góry przepraszamy jednak za niedogodności występujące nie z naszej winy: tj. opóźnienia w dostawach i zwrotach zamówionych towarów czy zmiany terminów zarezerwowanych usług. Prosimy o wyrozumiałość ze względu na sytuację, która jest problemem ogólnoświatowym.