Dwudniowe szkolenie z umiejętności marketingowych. (340 zł)

Practical Marketing Workshop

Dwudniowy program szkoleniowy poświęcony praktycznym marketingowym umiejętnościom, z których korzystają na co dzień nie tylko marketerzy, ale również sprzedawcy, specjaliści komunikacji, przedsiębiorcy, innowatorzy, promotorzy, liderzy organizacji czy twórcy i aktywiści.

w cenie od

340

OFERTA WYPRZEDANA!poproś o wznowienie

Chcę by ta oferta została wznowiona

Spóźniłeś się? nie szkodzi, w większości ofert jest możliwe ich wznowienie, dzięki Twojemu zgłoszeniu zadbamy o to!
Katalogowa 487 zł
Rabat -30%
Oszczędzasz 147 zł
Najniższa cena z 30 dni: 340 zł
Oferta nr: 28637, dodano 22.12.2016
Czas trwania oferty już minął!

Dwudniowe szkolenie z umiejętności marketingowych. (340 zł)

w tej okazji znajdziesz:

340 zł zamiast 487 zł za Kurs Practical Marketing Workshop

szczegóły okazji:

Dwudniowy program szkoleniowy poświęcony praktycznym marketingowym umiejętnościom, z których korzystają na co dzień nie tylko marketerzy, ale również sprzedawcy, specjaliści komunikacji, przedsiębiorcy, innowatorzy, promotorzy, liderzy organizacji czy twórcy i aktywiści. Zyskasz lepsze zrozumienie mechanizmów, które rządzą rynkiem, komunikacją, mediami i zachowaniami konsumentów i nauczysz się wykorzystywać tę wiedzę w swojej codziennej pracy. Marketing jest dziś często niewłaściwie rozumiany. Zazwyczaj utożsamia się tę dziedzinę biznesu z handlowymi sztuczkami, które w jak najkrótszym czasie maksymalizują zysk, albo z pięknymi, ale pełnymi przesady i fałszu reklamowymi obrazkami. Marketing jest jednak czymś innym - to sposób myślenia o tym, jak najlepiej zaspokoić istniejące potrzeby tak, by obie strony transakcji odniosły korzyść. Szkolenie Practical Marketing Workshop przeznaczone jest dla każdego, kto na co dzień pracuje nad rozwojem produktów, usług lub dowolnych przedsięwzięć (w tym niekomercyjnych) i ich komunikacją. Bez względu na to, czy jesteś specjalistą w dużej organizacji, managerem, przedsiębiorcą, start-upowcem, twórcą internetowym czy nawet rzemieślnikiem, skorzystasz z wiedzy i praktycznych ćwiczeń podczas szkolenia.

TEMATYKA SZKOLENIA

  • Strategia rynkowa- pierwsza część szkolenia pozwoli spojrzeć na produkty i usługi oczami konsumentów. Kim są? Czego potrzebują? Ile jest to dla nich warte? W czym nasza oferta wygrywa z konkurencją?

  • Marka- zaplanujesz komunikację dla prawdziwej lub fikcyjnej marki w oparciu o zdobytą wcześniej wiedzę. Zmierzysz się także z wyzwaniem ryzyka decyzyjnego.

  • Komunikacja- trzecia część szkolenia poświęcona zostanie narzędziom, kanałom i taktykom, które pozwolą dotrzeć do grupy docelowej ze zdefiniowaną wcześniej propozycją wartości w sposób zgodny z założeniami unikalnymi dla marki.

  • Nowe kanały dotarcia- skonfrontujesz swoje doświadczenia w mediach społecznościowych z dobrymi praktykami branżowymi. Zrozumiesz na czym polega zakup mediów w modelu RTB oraz określisz aktualną pozycję „rok mobile”.


 

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

  • Usystematyzowanie wiedzy- pewne zasady i zależności są ponadczasowe. Szkolenie przeprowadzi Cię przez powszechnie uznane koncepcje teoretyczne i modele wykorzystywane przez praktyków.

  • Strategiczna konsekwencja- dobra strategia zawiera w sobie trafną diagnozę i jasno wytyczony plan działania. Podczas szkolenia wyrobisz w sobie umiejętność myślenia długoterminowego i podejmowania decyzji - również o tym czego nie należy robić, by osiągnąć sukces.

  • Uniwersalne podejście do marki- bez względu na branżę czy skalę działania, marka reprezentuje wszystko, co robisz. Odkryj prawdziwe potrzeby swoich klientów i odwołaj się do nich w pomysłowy, ale jednocześnie prosty i zrozumiały sposób.

  • Nowe zjawiska, nowe kanały- przez ostatnie lata obserwujemy pojawianie się nowych mediów, technologii i zachowań. Dzięki szkoleniu nabierzesz swobody w skutecznym wykorzystywaniu innowacji w swojej pracy bez tracenia czasu na przeceniane nowinki.

  • Praktyczne case studies- zaplanujesz komunikację dla realnej lub fikcyjnej marki w oparciu o zdobytą wiedzę. Weźmiesz udział w grupowych burzach mózgów. Przedstawisz koncepcję i plan działań w formie prezentacji i pitch talk.

  • Okazja: 340 zł zamiast 487 zł za Kurs Practical Marketing Workshop

  • Dokładny opis zabiegu znajduje się w Szczegółach Okazji

podmiot odpowiedzialny:

Portal Okazik.pl

Oferta ważna:

od 22-12-2016 do 04-03-2017
  • Po zakupieniu kuponu i dokonaniu wpłaty należy w ciągu 7 dni (nie później niż 14 przed datą szkolenia), dokonać rezerwacji szkolenia przez stronę www.trainbrain.com.pl. Wybierz interesujące Cię szkolenie, uzupełnij swoje dane i przejdź do kasy wpisując kupon Okazik.

  • W kwestiach organizacyjnych i pytaniach związanych z programem szkoleniowym prosimy o wiadomość na kontakt@trainbrain.com.pl 

  • O dostępności terminu decyduje kolejność zgłoszeń.

  • Istnieje możliwość wykupienia obiadu podczas szkolenia. Opcja dostępna na stronie internetowej podczas zapisu na szkolenie.

  • Miejsce realizacji kuponu: Business Link Poznań, ul. Abpa. Baraniaka 88 E / F, 61 – 131 Poznań

  • Szkolenie odbędzie się 18-19 marca 2017r

  • W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy pisać na adres e-mail: produkty@okazik.pl.

  • Okazja nie łączy się z innymi promocjami.

Wybierz swoją okazję:


340 zł zamiast 487 zł za Kurs Practical Marketing Workshop

Ostatnio oglądane zobacz wszystkie

r e k l a m a